بازدید ریاست بهزیستی شاهین دژ از مرکز شوق زیستن

در ادامه روند بازدیدهای میدانی ، ریاست بهزیستی شاهین دژ از مرکز حرفه آموزی شوق زیستن بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛
ریاست بهزیستی شهرستان بهمراه کارشناسان اداره از مرکز حرفه آموزی دختران بالای ۱۴ سال شوق زیستن بهزیستی بازدید و در دیدار با مقیمان و کارکنان پای صحبت مددکاران و توانخواهان نشست .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از مسئول فنی مرکز از بابت همکاری در اجرای برنامه های ابلاغی بهزیستی شهرستان گفت : شما مسئولان فنی مراکز طلایه دار و پرچمدار کاروان سازمان بهزیستی کشور هستید چرا که با اجرای برنامه متنوع برای معلولین در شادی این عزیزان سهم بسزایی داشته و دارید .
وی اظهار داشت ؛ یکی از اهداف عالیه سازمان بهزیستی کشور اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی و همچنین ملی مذهبی برای توانخواهان حاضر در مراکز می‌باشد که همگی باعث اعتماد به نفس و بالا رفتن روابط اجتماعی جامعه هدف بهزیستی می شود .
داداشیان تصریح کرد ؛ مرکز شوق زیستن یکی از مراکز فعال و موثر شهرستان در امر آموزش معلولان در امور خیاطی ، مجسمه سازی ، شمع سازی و عروسک سازی می‌باشد که محصولات آنان در نمایشگاه های مختلف در سطح شهرستان به معرض نمایش گذاشته شده است.
رئیس بهزیستی خاطر نشان کرد ؛ این مرکز با داشتن مربیان مجرب در امر تئاتر و ورزش نیز از مراکز موفق بهزیستی می‌باشد که سال گذشته ۶ نفر از بانوان معلول این مرکز در سطح استانی مدال کسب نموده و ۴ نفر از آنان با تیم بهزیستی به مسابقات کشوری اعزام شدند .
گفتنی است در این دیدار مربیان و توانخواهان حاضر در مرکز مشکلات خود را با ریاست بهزیستی شاهین دژ مطرح و ایشان نیز دستور بررسی و رسیدگی به آنان را صادر کرد .

بازدید ریاست بهزیستی شاهین دژ از مرکز شوق زیستن

بازدید ریاست بهزیستی شاهین دژ از مرکز شوق زیستن

کد خبر 116944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد